sobota, 12. maj 2012

Recepti sledijo...

V glavi imam ogromno receptov, ki morajo dobiti še pisno obliko. Kar bo pri mojih receptih drugače, je to, da ne bo nobenih količin, torej gramov, mililitrov ipd., razen seveda pri tortah in mogoče še katerih malo bolj zahtevnih zadevah. Da pa bo primerno za vse, tudi za čisto sveže čarodeje, bom zraven pisala samo okvirne količine, za lažjo orientacijo. Sčasoma bomo skupaj prišli na recepte, kjer bodo napisane samo sestavine, piko na i pa boste dali sami.
Imejte pa v svojih glavah samo to - kuhanje je enostavno, samo začeti je treba. Potrebnega je le veliko veselja, nekaj časa, predvsem pa veliko domišljije in čarovnija bo ustvarjena

2 komentarja:

  1. Bi vas prosila za vaš najboljši recept za golaž, jutri dobim obiske zapriseženih mesojedcev,jaz pa vegetarijanka

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Ana,
    ujeli ste me ravno v trenutku, ko sem le pogledala neke podatke in šibam naprej, zato se ne morem povsem posvetiti in napisati tako kot bi želela. Podajam vam bistven nasvet: sojine kroglice prej namočite v vreli vodi, nato jih dobro ožemite. Pražite jih na res veliko čebule, dodajte začimbno mešanico za golaž, sladko papriko, malo gorčice in še fino pražite oz. lahko dodate začimbe še po vašem okusu. Oplemenitite z malo dobrega rdečega vina, na koncu primešajte paradižnikov pire in vodo, po potrebi zgostite. Kuhajte še pol ure. Zraven jaz najraje postrežem kruhove cmoke.
    Upam, da vam uspe...drugače pa se lahko oglasite pri meni na porciji :)

    OdgovoriIzbriši