sobota, 12. maj 2012

...potem pa mi je začel rasti trebušček

Ko sem prijateljem in sorodnikom z največjim veseljem povedala novico, da bova dobila z mojim srčkom otročka,  sem vse pogosteje slišala vprašanje : "Kaj pa meso? Veš da boš šibka in slabokrvna, ker ne ješ mesa..." in podobne neumnosti. Sem dovolj samozavestna, da me take stvari niti malo ne spravijo iz tira. Še bolj pa sem prepričana v to, da zdravo živim in se pravilno prehranjujem.
In temu je sledilo vprašanje: "Kako boš pa prehranjevala otroka?" Oh kako so bili neredki zgroženi ob mojem odgovoru.
Popolnoma verjamem v pravilnost svoje odločitve, saj zelo čutim in poslušam svoje telo. Bolana nisem skoraj nikoli. Tudi, ko me oplazi kakšen prehlad, nikoli ne jem zdravil, kaj šele antibiotikov. Pozdravim se sama s primerno prehrano, saj je hrana lahko tudi zdravilo, če le imaš kaj znanja o tem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar