sobota, 12. maj 2012

Nosečnost

Med nosečnostjo sem se seveda podučila, kaj vse dodatno potrebuje moje telo. Kot tudi prej, nisem med nosečnostjo konzumirala nobenih tablet, saj v njih ne verjamem, tako da se jim izognem, če se le da. Verjamem v to, da tisto, kar je najbolj naravno, je tudi najbolje zame. Absorbcija - vsrkavanje hranilnih snovi v telo - je pri sintetičnih tabletih veliko slabša kot pri sirupih, seveda najboljša pa je pri naravni prehrani.
Prve mesece nosečnosti sem bila kar malo žalostna, saj nisem imela nobenega apetita. Pri taki gurmanki, kot sem sama, je to zelo težko, saj sem jedla dobesedno prav samo zato, da sem lahko funkcionirala, nobenega užitka ni bilo zraven. Vse mi je bilo istega okusa, tako da sem se zelo razveselila dneva, ko sem dobila nazaj svoj apetit in ko so moje brbončice spet prišle na svoj račun.
Cela nosečnost je potekala brez težav, počutila sem se super, buši mi je lepo vzhajal, do zadnje ure s trebuščkom sem bila zelo aktivna nosečnica,srečna in vsak trenutek bližje spoznanju drobcenega bitjeca, ki je rasel pod mojim srčkom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar