sobota, 12. maj 2012

Golaž, mesna lazanja, sarme, vse na vegetarijanski način

Gotovo si težko predstavljate, da lahko narediš najboljši golaž na svetu, a brez mesa. Imela sem kar par poizkusnih zajčkov, seveda zapriseženih mesojedcev, ki bi glavo stavili, da se jih ne da naplahtati s kakšnimi mesnimi nadomestki. Da je bila ukana popolna, sem skuhala 2 različni jedi. Zame pač nekaj zelenjavnega in za ostale golaž, vegetarijanski seveda (oni tega niso vedeli). Tako so prehvalili moj golaž, češ da ne morejo verjet, da vegetarijanka skuha tako dobro meso. Midva z mojim sva se pa veselo smehljala...
Podobno je bilo s sarmami. Moja mami je skuhala vegi sarme za na smučanje mojemu bratu, kjer so vsi rekli, da so njene sarme najboljše, boljše od ostalih, ki so bile z mesom.
In še bi lahko naštevala podobne zgodbe...
Vendar pa je zelo pomembno, kako vse skupaj pripraviš.

Ni komentarjev:

Objavite komentar