sobota, 12. maj 2012

..in pogled mi je povedal vse...

Začela sem še več ustvarjati zaradi ljubezni. Ko sem ugotovila, kako ima moj dragi rad mojo kuhinjo, sem dobila še večji zagon. Bila sem študentka in doma, on je hodil v službo. Imela sem ves čas na tem svetu, da ustvarjam zanj. In poplačana sem bila, vsak dan znova, z najbolj posebnim pogledom, ki mi je povedal vse. In še danes mi...
Zjutraj sem ga povprašala po njegovih željah in popoldne je bilo to na mizi. Ker je videl, da sem vsemu kos, si je zmišljeval nove in vse bolj težke stvari, katere sem mislila, da se jih ne bom nikoli lotila. Na primer štruklji in žlikrofi so se mi od nekdaj zdeli cela umetnost. In pa kruhovi cmoki ter golaž, vegetarijanski seveda. Vse mi je uspelo v prvo. Kako sem bila srečna in vedno znova pohvaljena z najlepšim pogledom na svetu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar