sobota, 12. maj 2012

Dojenje in prehrana

Mlade mamice iz vseh koncev slišimo, kaj vse ne smemo jesti v času dojenja. V porodnišnici greš celo na pogovor s prehransko svetovalko, ki ti da celo morje napotkov, kaj smeš in kaj ne. Sama sem seveda zopet ubrala svojo pot. V svojo prehrano sem vključila prav vse, od agrumov, oreščkov, medu, jajc, stročnic, čokolade...vse, seveda v zmernih količinah in vse seveda biološko pridelano, se pravi z čim manj kemije.
Sine nikoli ni imel krčev, vedno je lepo kakal, prebava je bila super. Nikoli ni imel kožnih posipov, torej je vse, kar je dobil preko mojega mleka, odlično predelal. Namreč nečistoče in hranila, ki otročkom ne odgovarjajo, se kažejo s kožnimi reakcijami.
Zato en topel nasvet: jejte vse tako, kot ste jedle med nosečnostjo in tudi prej. Če pa sproti ugotovite, da kaj otroku ne paše, se pač tega izogibajte.
Pa še en napotek. Med naj ne bi jedla doječa mati, saj naj bi bil alergen. Razmišljala sem, zakaj je temu tako, saj je med ja zelo zdravo in polnovredno živilo. Ugotovila sem, da sam med ni alergen, problem nastane, če se čebele pasejo na travnikih in drugih rastlinah, ki so škropljene. Če ste prepričani, da je med ekološki, potem ni strahu, da ga dojenčku ne bi smeli dajati. Jaz sem imela zelo dobro izkušnjo prav z vsemi stvarmi, ki sem mu jih dala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar